Bestellen & Bezorgen

Wat is jullie levertijd?

Al onze items worden binnen 2-3 werkdagen verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met de exacte dag en tijdstip van levering. Houd er rekening mee dat PostNL niet levert op zondag, maandag en officiële feestdagen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ophalen is op dit moment niet mogelijk, maar geen zorgen, we zorgen ervoor dat je bestelling snel en veilig bij jou thuis wordt bezorgd.

Wat zijn de bezorgkosten?      

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Voor bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten €6,95 voor een standaardpakket en €3,95 voor een brievenbuspakket.

Kan een bestelling worden geleverd in een ziekenhuis, hotel of op werk?

Ja, dat kan. Zorg er wel voor dat je zoveel mogelijk informatie opgeeft, zoals afdeling, kamernummer, naam, etc.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, gaan we er gelijk mee aan de slag. Daarom is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren of te wijzigen. We raden je aan om altijd goed te controleren op eventuele fouten voordat je afrekent. Geen zorgen, je kunt je bestelling altijd retourneren zodra je deze hebt ontvangen.

Is het mogelijk een grote order te plaatsen?

Absoluut! Bij ons kunje ook terecht voor grote orders. We bieden onder andere relatiegeschenken, welkomstcadeaus, afstudeergeschenken, kerstpakketten, jubileumgeschenken en verjaardagscadeaus aan.

Retour & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt altijd je bestelling volledig retourneren. Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst weten of je je bestelling wilt retourneren of ruilen. Zodra we de retour hebben gecontroleerd, zorgen we voor terugbetaling. Bekijk onze andere voorwaarden voordat je een item retourneert.

Let op: deze regeling geldt niet voor gepersonaliseerde items.

Zijn er kosten voor een retourzending?

Ja, we rekenen een retourvergoeding die gelijk is aan de standaard verzendkosten. Deze kosten worden in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.

Hoe werkt het retourproces?      

Stuur ons een berichtje met je ordernummer en de reden voor de retour. We sturen je dan verdere instructies.

Betalen en Giftcards

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, creditcard, Klarna, een giftcard of op rekening (zakelijk via factuur).

Hoe gebruik ik mijn voucher of kortingscode?  

Bij het afronden van je bestelling zie je een overzicht van je bestelling. Klik op 'Voucher/Kortingscode toevoegen', voer de code in en klik op 'Check code'. De korting wordt dan direct verrekend.

Wat als ik niet genoeg saldo heb op mijn giftcard?

Als het saldo op je giftcard niet voldoende is, kun je het resterende bedrag betalen met een andere betaalmethode. Je kunt zelfs een tweede giftcard gebruiken als dat nodig is. Bij het afrekenen krijg je automatisch de optie om dit te regelen.

Kan ik meerdere kortingscodes of giftcards gebruiken?

Je kunt per bestelling maximaal 1 kortingscode gebruiken. Giftcards zijn betaalmiddelen en je kunt er meerdere tegelijk gebruiken tijdens het afrekenen.

Hoelang is mijn kortingscode geldig?

Elke kortingscode heeft een unieke geldigheidsdatum. We raden je aan om de voorwaarden van de kortingscode goed door te nemen. Als je de kortingscode per e-mail hebt ontvangen, vind je de voorwaarden onderaan de e-mail.

Zakelijk bestellen

Hoe bestel ik zakelijk?

Wil je zakelijk bij ons bestellen? Neem dan contact met ons op. Stuur een mail naar onze salesafdeling op business@mooqz.nl.

Kan ik op rekening betalen?

Ja, als je bij ons als zakelijke klant bent geregistreerd, kun je op rekening bestellen. Deze betaalmethode wordt eenmalig gecontroleerd. Na goedkeuring van je aanvraag kun je bij alle volgende bestellingen kiezen voor deze betaalmethode.

Ik wil een grote order plaatsen, hoe vraag ik een offerte aan?

Wil je een groot aantal bestellen? Stuur een mail naar onze salesafdeling op business@mooqz.nl om een offerte aan te vragen.

Is het mogelijk gepersonaliseerde items te bestellen?

Ja, dat kan! Bedrijvenen organisaties vragen ons vaak of we onze items kunnen personaliseren, bijvoorbeeld met een bedrijfslogo of speciale verpakking. Dat kunnen wij regelen! Ben je geïnspireerd door onze items en wil je de mogelijkheden bespreken? Neem dan contact op met onze salesafdeling via business@mooqz.nl.

Is het mogelijk om pakketten te bestellen?

Ja, voor bedrijven kunnen we pakketten samenstellen uit onze collectie, perfect als relatiegeschenken, welkomstcadeaus, afstudeergeschenken, kerstpakketten, jubileumgeschenken en verjaardagscadeaus. Wil je de opties bespreken? Neem contact op met onze salesafdeling via business@mooqz.nl.